11 October 2012

mati hati..

aku rasa sedih... perasaan aku mati... aku rasa pedih.. jiwa aku mati...

aku pun tak tahu kenapa aku rasa sedih sangat... adakah sebab tgk diorg semua happy? lantas aku jeles? aku tak rasa macam tu pun... in fact aku rasa happy sama...

adakah aku rasa sedih sebab enRambutan macam tak pedulikan aku... yes.. memang... ade sikit2...
sampai hati aku tertanya2.. yang dia sayangkan aku atau tak... kadang2 aku rasa aku faham dia.. aku kadang2 nak kata yang dia tu dalam poket aku... macam aku selalu cakap kat dia.. tapi sekarang aku dah tak yakin dengan kata2 aku tu sendiri... aku rasa macam dia dah hilang dari poket aku...

adakah aku sedih sebab aku stay kat rumah je.. tak enjoy masa2 cuti cam nie macam orang lain? maybe...

adakah aku rasa sedih sebab aku rasa semua orang yang aku sayang... pergi tinggalkan aku? atau orang yang aku sayang aku terpaksa lepaskan? adakah aku terlalu banyak berkorban.. sampai aku tak boleh nak capai kegembiraan aku sendiri? atau aku sedih sebab sekarang aku sedar terlalu ramai mengambil kesempatan atas kasih sayang aku pada diorang...

my bestfriend turn her back on me... aku sedih.. tapi aku tak dapat paksa orang sayangkan aku... tu soal perasaan... apa aku boleh buat?


0 comments:

Post a Comment