14 October 2013

maafkan aku..sayang

aku rasa macam tak pe kot aku luahkan perasaan aku kat blog.... pasal bukan ade yg baca pun.. hahahhaa lain la blog aku yang lama dulu memang ramai follower.. pasal masa tu aku memang rajin share link sana sini... yang nie aku malas... yang nak baca.. baca.. tak nak.. aku pun tak peduli.. heh

semenjak dua menjak nie... memang mood aku mellow sangat... entah sesikit nak nangis.. dgr lagu nangis.. tgk hindustan nangis.. tgk running man pun nangis... (hairan?) memang aku rasa aku ade tekanan jiwa... nasib baik bukan tekanan darah tinggi,,, (check hari2 pastikan tidak naik darah .. eh?)

mood aku mellow sebab aku rasa hubungan aku ngn Dean macam takkan bertahan je.... pelikkan? baru masuk 5 bulan since first time dia dtg IPOH tu.. aku rasa macam troublesome sgt... dan hopeless... aku tahu yang dia takkan pujuk aku... dan aku rasa aku pun tak nak pujuk dia... bukan sebab aku tak syg dia... tapi aku rasa aku nak give up.. sebab aku rasa ayah mak aku tak akan merestui hubungan aku dengan dia... sebab dia jauh... dan family aku tak sanggup tgk aku berjauhan dengan dia.. hurmm...

lately bila relationship aku ngn dean jadi cam nie.. aku asyik teringatkan en.rambutan... aku rasa aku rindu sgt kat dia... pada masa ini aku rasa aku jahat sgt sebab tinggalkan en rambutan macam tu je... demi nak kejar dean dlu... semua sebab aku rasa nak kawin cepat.. last2 tak kawin pun... belum kawin pun da tawar hati...

bayangkan aku boleh campak relationship aku yg berusia 2 tahun demi cinta yang tak mungkin akan tercapai.. lagi mellow mood aku bila teringatkan encik rambutan.. sebab aku lupa dia yg paling faham aku,,, dan paling memahami aku pada masa tu..

yep dia memang ada buat salah.. tp sebenarnye apa yg dia buat tu kecik je... aku yang bodoh sebab tinggalkan dia... aku tak nak tinggalkan dia sebenarnye.. tapi masa tu aku rasa dia tak syg aku...

aku lupa yang Baby pernah cakap aku ngn en rambutan macam pasangan dah lama kawin... masing2 tahu hati each other... dah faham sgt.... tapi kenapa aku buat tindakan bodoh tu?

entah2 kalau aku masih bersama en rambutan kitorg dah nak tunang dah kot? hahahhaha...

tapi kalau diberikan peluang aku seriusly ingin bersama enrambutan... aku rasa dia soulmate aku... antara kitorg terlalu byk kenangan... apatah lagi bila aku tgk love you mr arrogant.. huhuhu watak Irham tu macam en Rambutan.. sayang tapi susah nak tunjuk...

kalau en Rambutan baca blog nie pun aku tahu dia takkan terima aku balik... tapi kalau dia nak balik kat aku.. aku janji aku takkan sia-siakan apa yg dia bagi kat aku... aku akan tggu dia sampai bila2.. kalau dia tak nak kawen lg 4-5 tahun pun aku akan tunggu.... sebab aku nak bersama dia...

apa yang aku kejar tu semua ilusi... bukannya realiti...


2 comments:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.com

    ReplyDelete
  2. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.com

    ReplyDelete